.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی اطلاعی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان از شرط عجیب شرکت شیر پگاه!
شمال نیوز: امید است آقای ایزددوست کارگران شرکت شیر پگاه را همانند فرزند خود که مدتی در واحد روابط عمومی اداره تحت تصدی پدر خود مشغول بود، ببیند.

شمال نیوز: امید است آقای ایزددوست کارگران شرکت شیر پگاه گیلان را همانند فرزند خود که مدتی در واحد روابط عمومی اداره تحت تصدی پدر خود مشغول بود، ببیند.

در ماه های اخیر حجم مشکلات شرکت ها و کارخانه های مختلف در گیلان رو به افزایش بوده است. برای نمونه می توان به وضعیت صنایع چوب اسالم، صنایع چوب کاغذ چوکا و ... اشاره نمود. روز گذشته نیز، منوچهر جمالی، نماینده مردم رودبار از اخراج کارگران جایگاه های پمپ بنزین رودبار گفت و خبر از تعطیلی قریب الوقوع کارخانه سیمان لوشان داد.

در این شرایط اما انتشار خبری دیگر نشان داد اوضاع برای جامعه کارگری در استان چندان وضعیت مناسبی را نداشته و شاید کارگران در گیلان وضعیت خود را هر روز اسفبار تر از روز قبل ببینند. انتشار خبر درخواست سفته امضا شده ی 30 و 50 میلیونی از کارگران توسط شرکت صنایع شیر پگاه گیلان خبری عجیب بود که شاید هضم آن به هیچ عنوان با هیچ منطق و قانونی امکان پذیر نباشد.(اینجا را بخوانید)

هرچند که محمودایزددوست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان تمامی معضلات دوران مدیریتی خود را به ارث رسیده از دولت نهم و دهم می داند! (اینجا را بخوانید)

در همین راستا ایزددوست در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین از موضوع درخواست سفته امضا شده 30 و 50 میلیونی از کارگران توسط شرکت شیر پگاه گیلان اظهار بی اطلاعی کرد! شاید این اظهار بی اطلاعی نکته ای قابل تامل تر از وضعیت کارگری در استان باشد و نشان دهنده ی این موضوع باشد که در صورت صحت قطعی خبر درخواست سفته از کارگران، مدیرکل کار استان هیچ خبری از این ماجرا ندارد.

قابل توجه آنکه علیرغم انتشار گسترده خبر درخواست سفته از کارگران شیرپگاه در رسانه ها و فضای مجازی، محمود ایزدوست از موضوع اظهار بی اطلاعی می نماید که این مسئله شاید ناشی از ضعف واحد روابط عمومی اداره کل کار باشد، یعنی همان واحدی که مدتی فرزند جناب مدیرکل در آن بر سر کار بوده است.

در پایان امید است آقای ایزددوست کارگران شرکت شیر پگاه گیلان را همانند فرزند خود که مدتی در واحد روابط عمومی اداره تحت تصدی پدر خود مشغول بود، ببیند./ خزر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.